<\head>

خدمات کامپیوتری Pc-Closer

ارائه انواع خدمات کامپیوتری :اسمبل کردن کیس - شبکه کردن - ساخت بنر - میکس و مونتاژ فیلم و آهنگ و...

خدمات کامپیوتری Pc-Closer

ارائه انواع خدمات کامپیوتری :اسمبل کردن کیس - شبکه کردن - ساخت بنر - میکس و مونتاژ فیلم و آهنگ و...

خدمات کامپیوتری  Pc-Closer

این سایت در اصل برای انجام خدمات کامپیوتری تاسیس شده است.
اما مطالب دیگر نیز در آن آپدیت میشوند و مطالب جدید با موضوع های مختلف را در سایت برای شما عزیزان به نمایش میگذارم.
ممنون از حضور گرمتان

پیوندهای روزانه

وبلاگکد اوقات شرعیاوقات شرعی تهران
ابزار گوگل پلاس

کد گوگل پلاس

تصاویر جالب و دیدنی و جملک های طنز

شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۵:۳۰ ق.ظ

نمایش جنگنده های اف 16 نیروی هوایی آمریکا در جریان یک نمایشگاه هوایی در رومانی

تصاویر جالب و دیدنی روز 20 خرداد 1390

تصاویر جالب و دیدنی روز 20 خرداد 1390

تصاویر جالب و دیدنی روز 20 خرداد 1390

تصاویر جالب و دیدنی روز 20 خرداد 1390

تصاویر جالب و دیدنی روز 20 خرداد 1390

 

سوار تاکسی شدم دیدم پولموجا گذاشتم

گفتم چی کار کنم؟؟ یه جعبه خالی پیدا کردم به راننده تاکسی دادم. یارو جعبه رو باز کرد دید خالیه!! گفت از امین آباد فرار کردی

گفتم نه من پول نداشتم هزار تا بوس برات گذاشتم

از دیروز تا الان با قفل فرمون دنبالمه

 

تو خیابون با ماشینم میرفتم. یه مزداهم که یه دختر پسر بودن ازم سبقت گرفتن دختره به حالت تمسخر شکلک درآورد گازشو گرفتم رفتم کنار ماشینشونو گفتم عزیزم عشق جدید مبارک. دیگه بهم زنگ نزن

از آینه بغل دیدم پسره دخترو پیاده کرد و رفت.

نکته اخلاقی :با پسر جماعت در نیوفتین

شاتل فضایی ایندیور در حال توقف در ایستگاه فضایی بین المللی

تصاویر جالب و دیدنی روز 20 خرداد 1390

 برای خواندن کامل مطلب روی ادامه مطلب کلیک فرمائید

دیشب گودزیلامون بهم گفت گه... نخور گفتم با بزرگترت درست حرف بزن بی ادب سرشوانداخت پایین اروم گفت خوب بخور... خدا این چیه آفریدی

 

با توجه به شانسم، ایمان دارم که اگه خارج به دنیا میومدم، ایران ابرقدرت اول جهان بود!

 

نمیدونم چرا شکست عشقی نمیخورم، فکر کنم یکی شکست عشقیمو خورده!!!

خخخخخخخ

بی مزه هم خودتی

 

صاحب این غاز در فلوریدای آمریکا به پای غازش صندل پوشانده است

تصاویر جالب و دیدنی روز 20 خرداد 1390

بندبازی بین دو برج در پورتوریکو در ارتفاع 31 متری از سطح زمین

تصاویر جالب و دیدنی روز 20 خرداد 1390

مشعل بازی های المپیک 2012 لندن


تصاویر جالب و دیدنی روز 20 خرداد 1390

رعد و برق در شهر مالمو سوئد

تصاویر جالب و دیدنی روز 20 خرداد 1390

جاده ای مملو از غبارهای آتشفشانی در مرز آرژانتین و شیلی


تصاویر جالب و دیدنی روز 20 خرداد 1390

هندوانه ای با شکل عجیب در چین

تصاویر جالب و دیدنی روز 20 خرداد 1390

یکی از هواداران پرو پا قرص بازیهای بسکتبال در آمریکا کله خود را به شکل توپ بسکتبال رنگ آمیزی کرده است

تصاویر جالب و دیدنی روز 20 خرداد 1390

بدون شرح!

تصاویر جالب و دیدنی روز 20 خرداد 1390

تصاویر جالب و دیدنی روز 20 خرداد 1390

نظرات  (۱)

خیلی خوب بود
پاسخ:
ممنون از شما امیدوارم از مطالب جدید ما هم خوشتون بیاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی