<\head>

خدمات کامپیوتری Pc-Closer

ارائه انواع خدمات کامپیوتری :اسمبل کردن کیس - شبکه کردن - ساخت بنر - میکس و مونتاژ فیلم و آهنگ و...

خدمات کامپیوتری Pc-Closer

ارائه انواع خدمات کامپیوتری :اسمبل کردن کیس - شبکه کردن - ساخت بنر - میکس و مونتاژ فیلم و آهنگ و...

خدمات کامپیوتری  Pc-Closer

این سایت در اصل برای انجام خدمات کامپیوتری تاسیس شده است.
اما مطالب دیگر نیز در آن آپدیت میشوند و مطالب جدید با موضوع های مختلف را در سایت برای شما عزیزان به نمایش میگذارم.
ممنون از حضور گرمتان

پیوندهای روزانه

وبلاگکد اوقات شرعیاوقات شرعی تهران
ابزار گوگل پلاس

کد گوگل پلاس

اس ام اس

پنجشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۲۴ ق.ظ

حیف نون می ره اداره پلیس می گه: اومدم بهتون بگم طوطی ام گم شده پلیسه با تعجب می گه: ولی فکر نکنم ما بتوانیم طوطی شما را پیدا کنیم حیف نون می گه: نه اصلاً دنبالش هم نباشین من فقط اومدم بهتون بگم که اگر تصادفاً اونو پیدا کردین بدونین که من با عقاید سیاسیش موافق نیستم به هر کسی که فحش بده نظر شخصی خودشه.


پیر منم��جوان منم ��تیر منم ��کمان منم ��من نه منم نه من منم ��منمو ننم ننمو منم ��من چه منم چمن منم��چه من منم چمن ننم��چمن منم منم ننم��بچه ها فرار کنین مولوی شیشه کشیده.


دیشب اینترنتم قطع شد تا رفتم تو حال بابام با چوب افتاد به جونمو هی داد میزد دزد دزد
یهو مادرم داد زد نزن نزن پسرمونه ….
بابام تو چشاش اشک جمع شد گفت تویی پسرم ؟ چقد بزرگ شدی ! :)


ﺍﺯ ﮔﺮﻭﻩ 5 + 1 ﺑﻪ ﭘﺪﺭﻡ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻥ
ﮔﻔﺘﻦ ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﺑﻪ ﺗﻮﺍﻓﻖ ﻫﺴﺘﻪ ﺍﯼ ﺭﺳﯿﺪﯾﻢ
ﺧﻮﺩﻣﻮﻥ ﺑﻬﺖ ﺧﺒﺮ ﻣﯿﺪﯾﻢ !
ﺑﺬﺍﺭ ﺑﻘﯿﻪ ﻫﻢ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ ﺑﺒﯿﻨﻦ!


برای خواندن کامل مطلب روی ادامه مطلب کلیک فرمائید

نمونه سوالات کنکور سراسری لرستان ؛

هنرپیشه معروف سینما ؟
_ محمد رضا گلزار
_ محمد رضا علفزار
_ محمد رضا چمنزار
_ محمد رضا دشت

هنر پیشه مرحوم سینما ؟
_ رضا ژیان
_ رضا ماکسیما
_ رضا فولکس
_ رضا خاور

هنر پیشه مرحوم فیلم ممل آمریکایی ؟
_ نعمت اله گرجی
_ نعمت اله ساقه طلایی
_ نعمت اله شیرین عسل
_ نعمت اله مینو

هنر پیشه زن معروف سینما ؟
_ هدیه تهرانی
_ کادوی تهرانی
_ چشم روشنی تهرانی
_ قابل نداره تهرانی

کشتی گیر گردن کلفت ایران ؟
_ عباس جدیدی
_ عباس قدیمی
_ عباس نیو
_ عباس آپ تو دیت

تیم فوتبال آبادان ؟
_ نفت آبادان
_ بنزین آبادان
_ گازوئیل آبادان
_ استقلال اهواز

باشگاه انگلیس ؟
_ میدلز برو
_ میدلز بیا
_ میدلز بودی حالا
_ میدلز پاشو برو گمشو

سرعت نور چقدر است ؟
_ خوب است
_ بد نیست
_ شما چطوری
_ چه خبر

یکی از وسائل مربوط به فیزیک مورد استفاده در تلسکوپ و میکروسکوپ ؟
_ عدسی
_ کاچی
_ فرنی
_ سرشیر

نام دیگر گازهای بی اثر ؟
_ گازهای نجیب
_ گازهای سر به زیر
_ گازهای با وقار
_ کلن بچه های خوبی هستن

نویسنده منطق الطیر ؟
_ عطار نیشابوری
_ نجار نیشابوری
_ سمسار نیشابوری
_ دلال


من از اولم با گوشی لمسی مشکل داشتم!!!!
الان خواستم به رئیسم بنویسم ” أوضاع نِت خرابه” نوشتم ” أوضاع ننت خرابه”!!!!!!!!!
شبونه حکم اخراجمو با پیک موتوری فرستاد دم خونمون!!!!!!!!

امروز با سر و صدای مامان بابام از خواب پریدم
رفتم بیرون میپرسم چی شده !؟
بابام میگه من دیشب خواب دیدم یه زن دیگه گرفتم
واسه مامانت تعریف کردم ،
اونم گیر داده باید همین الان بخوابی و طلاقش بدی

I’m baby of river
I’m 7colors snake
I’m not afraid of anyone
Because i’m the end of line
ترجمه :
موبچهٔ شطُم
مو مار هفت خطُم
زِ کَس نمیترسُم
مو آخر خطُّم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی